Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
HejPulled pork, mums så er man da næsten nødt til at komme.RTB hmm, hvad er det, skal vi have gang i en gætte konkurrence.
Alle der kommer med til åbent hus arrangementet herinde fra - har muligheden for at få en T-shirt i deres størrelse med deres "nick" på - Dansk Vvs-centers navn, - og naturligvis stokerforum.dk navnet.Send mig en mail på kontakt@dvcenter.dk med dit nick, - og din T-shirt størrelse - senest 20/8 kl. 9.00 - så bliver T-shirten udleveret hos NBE på dagen - så er der en chance for at vi kan kende hinanden for en gang skyld
LeviOg det er du helt sikker på du har, altså t-shirt til alle - også til mandfolk med rigtige overarme. /Frank
Citat fra: Ole S efter Aug 02, 2013, 13:26 HejPulled pork, mums så er man da næsten nødt til at komme.RTB hmm, hvad er det, skal vi have gang i en gætte konkurrence. Du kan få et hint Det er på engelsk
Citat fra: michael f efter Aug 02, 2013, 13:37 Citat fra: Ole S efter Aug 02, 2013, 13:26 HejPulled pork, mums så er man da næsten nødt til at komme.RTB hmm, hvad er det, skal vi have gang i en gætte konkurrence. Du kan få et hint Det er på engelsk Må jeg gætte?
Citat fra: Hedestoker efter Aug 04, 2013, 14:01 Citat fra: michael f efter Aug 02, 2013, 13:37 Citat fra: Ole S efter Aug 02, 2013, 13:26 HejPulled pork, mums så er man da næsten nødt til at komme.RTB hmm, hvad er det, skal vi have gang i en gætte konkurrence. Du kan få et hint Det er på engelsk Må jeg gætte?Det tror jeg alle må
Citat fra: michael f efter Aug 04, 2013, 14:21 Citat fra: Hedestoker efter Aug 04, 2013, 14:01 Citat fra: michael f efter Aug 02, 2013, 13:37 Citat fra: Ole S efter Aug 02, 2013, 13:26 HejPulled pork, mums så er man da næsten nødt til at komme.RTB hmm, hvad er det, skal vi have gang i en gætte konkurrence. Du kan få et hint Det er på engelsk Må jeg gætte?Det tror jeg alle må Man kunne jo starte med at kigge her: www.nbe.dk/rtb.htmlOg så google lidt på RTB
Hej Meget spændende, det næste blir vel at man mod et mindre beløb, lader NBE fuldstændig overtage styringen af fyret, altså man påfylder piller og tager aske ud selv intet andet.
Blir jo ret så revolutionerende hvis den 100% selvrensende kedel, har set dagens lys. Det tror jeg der er mange der venter med skepsis og spænding på.