Forfatter Emne: Gode genbrugsbutikker i København?  (Læst 398 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline wimicah

• Begynder
  • *
  • Respekt optjent: +0/-0
Gode genbrugsbutikker i København?
« Dato: Mar 13, 2025, 10:27 »
Jeg har længe haft lyst til at udforske genbrugsbutikker i København, men jeg synes, det er lidt uoverskueligt at finde de bedste steder. Jeg leder efter butikker med et bredt udvalg, gode priser og måske lidt unikke ting – gerne møbler og tøj. Jeg har været i nogle få, men ofte er de enten for små eller har ikke det udvalg, jeg søger. Er der nogen, der kan anbefale nogle større genbrugsbutikker, hvor man virkelig kan gøre nogle gode fund?

Offline ricerick

• Begynder
  • *
Sv: Gode genbrugsbutikker i København?
« Svar #1 Dato: Mar 13, 2025, 14:17 »
Det giver god mening, og der er heldigvis flere gode muligheder! Hvis du gerne vil have en samlet oversigt over store genbrugsbutikker København, kan jeg anbefale denne side, som har en super guide til de bedste steder. Jeg brugte den selv, da jeg skulle finde nogle brugte designermøbler, og jeg var ret imponeret over udvalget i de butikker, jeg fandt derigennem. Det sparer en for en masse tid, når man ikke skal lede på må og få, men kan gå direkte til de mest interessante steder.

Offline waniv

• Begynder
  • *
Sv: Gode genbrugsbutikker i København?
« Svar #2 Dato: Mar 14, 2025, 11:49 »
Genbrug er virkelig blevet populært, og jeg forstår godt hvorfor. Der er noget særligt ved at finde unikke ting, som ikke bare kommer fra en masseproduceret kollektion. Jeg har ofte haft held med at finde billige bøger og dekorationer, der passer perfekt ind i min lejlighed. Det er lidt som en skattejagt – man ved aldrig, hvad man støder på.