Forfatter Emne: Hvordan håndterer man ISO-arbejdet som en lille virksomhed?  (Læst 580 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline bigbill

• Øvet
  • **
  • Respekt optjent: +0/-0
Vi er en lille virksomhed, og jeg har svært ved at finde ud af, hvordan vi skal gribe ISO-certificering an. Det lyder som en kæmpe opgave med krav og regler, som vi slet ikke har erfaring med. Er det overhovedet realistisk for os, eller skal man være en større organisation med mange ressourcer for at kunne gennemføre det? Nogen der har prøvet det og kan fortælle, hvordan man starter uden at blive overvældet?

Offline madinatarin21

• Øvet
  • **
Jeg kender udfordringen alt for godt, men det kan faktisk lade sig gøre, selv som en lille virksomhed. Da vi gik i gang, brugte vi https://www.isocertificering.dk/  , som hjalp os med at få overblik over processen. De guidede os trin for trin og gjorde det hele langt mindre skræmmende. Vi tog det et skridt ad gangen og fokuserede på, hvad der var vigtigst. Resultatet? Vi blev certificeret, og det har styrket vores position overfor kunderne markant.

Offline bigbill

• Øvet
  • **
For os handlede det om at se certificeringen som en investering, ikke bare som en formalitet. Vi startede med at analysere vores egne processer og finde de steder, hvor vi kunne gøre tingene smartere. Det krævede tid, men vi fik hurtigt fordele som bedre struktur og klarhed i arbejdet. Min erfaring er, at man ikke skal lade sig skræmme – det er helt realistisk, hvis man tager små skridt og ser det som en mulighed for at vokse.