Forfatter Emne: Finns det något som kan göra promenaderna lättare?  (Læst 91 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline siaenko

• Begynder
  • *
  • Respekt optjent: +0/-0
Jag har problem med att hitta ett koppel som passar min hund. Hon är ganska stor och drar mycket på promenader, och alla koppel jag har provat känns inte tillräckligt hållbara eller bekväma. Jag vill ha något som både ger mig kontroll och gör promenaderna mer bekväma för henne. Det är svårt att hitta ett koppel som verkligen passar för en hund av hennes storlek. Finns det något som kan göra promenaderna lättare?

Offline madinatarin21

• Begynder
  • *
Sv: Finns det något som kan göra promenaderna lättare?
« Svar #1 Dato: Nov 13, 2024, 18:33 »
Jag har haft liknande problem, men jag löste det genom att skaffa ett Hundkoppel från Tazz. De har ett stort utbud av koppel som är både hållbara och bekväma för både hund och ägare. Deras koppel är designade för att ge bättre kontroll över hunden, och de är perfekt för större hundar som har tendens att dra. Du kan även hitta matchande halsband, hundselar och andra tillbehör för att göra promenaderna ännu mer bekväma.

Offline bigbill

• Begynder
  • *
Sv: Finns det något som kan göra promenaderna lättare?
« Svar #2 Dato: Nov 13, 2024, 20:00 »
Jag tycker att det är viktigt att välja ett hundkoppel som både ger bra kontroll och är bekvämt för hunden. Jag har provat flera koppel genom åren och har märkt att de som är både robusta och justerbara fungerar bäst, särskilt om man har en hund som gillar att dra. Ett bra koppel gör promenader mycket lättare och mer bekväma för både hund och ägare, och det är också viktigt att det känns hållbart över tid.