Forfatter Emne: Målare i Västra Stockholm - Rekommendationer?  (Læst 606 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline lenmar

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 9
  • Respekt optjent: +0/-1
Målare i Västra Stockholm - Rekommendationer?
« Dato: Sep 23, 2024, 13:34 »
Vi håller på att renovera vårt hus i Västra Stockholm och behöver hitta en duktig målare. Har någon här några bra tips på målare i området? Vi är speciellt intresserade av någon som är noggrann och kan ge oss ett bra pris.

Offline kajher

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 11
  • Respekt optjent: +0/-3
Sv: Målare i Västra Stockholm - Rekommendationer?
« Svar #1 Dato: Sep 23, 2024, 15:00 »
Vi håller på att renovera vårt hus i Målare Västra Stockholm och behöver hitta en duktig målare. Tidigare har jag haft svårt att hitta pålitliga hantverkare, men efter att ha frågat runt fick jag rekommendationer på en målare som verkligen levererade. Han var noggrann och professionell, och priset var helt rimligt för kvaliteten han erbjöd. Resultatet blev fantastiskt, och vi är så nöjda med vårt nya hem! Om någon har fler tips på bra målare i Västra Stockholm, dela gärna med er. Tack för hjälpen och ser fram emot fler rekommendationer!

Offline kramer

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 10
  • Respekt optjent: +0/-2
Sv: Målare i Västra Stockholm - Rekommendationer?
« Svar #2 Dato: Sep 28, 2024, 16:42 »
Vi håller på att renovera vårt hus i Västra Stockholm och behöver en duktig målare. Jag har också haft problem med att hitta pålitliga hantverkare, men den målare jag anlitade nyligen gjorde ett fantastiskt jobb! Han var både noggrann och professionell. Om ni har fler tips, dela gärna med er! Tack!