Der bliver spurgt til batteri. Og ikke chip.
Hvad så med at svare på det, og hvor det er placeret i stedet for at irettesætte mig? og hvorfor er det nødvendigt at skrive i anden omgang?
Det kunne du jo egentligt lige så godt have udtrykt i første indlæg hvor du udtrykker den ikke er værd at reparere, uden at argumenterer hvorfor.
Da jeg så beskriver hvorfor det ikke er hverken din eller min opgave at vurdere og tager stilling til hvorfor den evt. er værd at rede kommer det ævl om det ikke er en chip der bliver spurgt til.
Og/eller beskrive hvorfor du ikke mener det er værd at skifte batteri, eller chip, og evt. forsøge at hjælpe konstruktivt i stedet for at forsøge at jorde mig.
Nu husker jeg, helt tilfældigt vist, at netop det er er et problem på dem der får træt chip, at de virker med taber indstillinger, så hvis ikke det hjælper at skifte batteriet er det en mulig løsning.
Iøvrigt beskriver jeg også ikke at kende til hvor batteriet sidder, så vi kan sige jeg evt. foregriber problemer.
Det er muligt at du, og andre, ikke er enige i min problem anskuelse men så kom med egne bidrag. Jeg vil uhyggelig gerne tage fejl og gøres opmærksomt på det, og hvorfor, for så bliver jeg klogere, men det gør jeg ærligt talt ikke af det her.
Ikke at det drejer sig om det, at jeg bliver klogere, det drejer sig om at få en v4.99 til at køre videre, om du mener den er det forsøg værd eller ikke.
Det vurderer ejeren vel selv tænker jeg.
Der er en genial funktion her på siden, den hedder "ignorer bruger" den bruger jeg på et par stykker, så led lidt efter den hvis ikke du kan tåle mig.