Hej Tonni,
Næ nej, din 2 år gamle brænder er ikke værdiløs, den er bare vanskelig at sælge
Alm. mennesker (det er vi forhåbentlig alle
) skal ikke nødvendigvis vide noget om denne lov, bare dem der sælger sådan noget grej gør, og dem der tilslutter det gør.
Når du så bliver sælger af udstyret, ja så skal du også kende lovgivningen omkring det, eller i hvert tilfælde følge den.
Ham der køber et "ulovligt" udstyr og sætter det op, han har også problemet, måske er det derfor der er nogle der har det som deres levevej ??.... altså at kende til den slags regler og love, og sikre at de følges, jeg tænker på el-installatører, vvs-installatører, kloarkmestre, mekanikere osv.
Så længe du beholder din TB-mini brænder har den værdi for dig, men når du vil skaffe dig af med den, ja så er den ikke så meget værd, måske som reservedele, men....
Hilsen
Michael
Tak spids. det vil sige at folk med en 2 år gammel brænder, har noget man har gjort værdi løst med en lov???
Og hvordan skal en alm. mand vide noget om det???
Jeg kender kun til et par fraktioner af 303-5, fordi min bror havde valget sidste år mellem at udskifte sin olie tank eller sin opvarmings metode. og var i den forbindelse med ham ude ved vvs eksperten og høre på en bio 18...