383CI har det aldrig undret dig at du jævnligt bliver korrekset
Jeg vil hellere end gerne korrekses i det tilfælde det sker som følge af fejlaktige antagelser.
Kun på den måde, altså ved at stille spørgsmål og søge svar på dem, bliver jeg/vi klogere og får dermed bedre drift og bedre muligheder for at rådgive dem der har problemer.
Når det kun går ud på at hugge mig og der ingen saglige grunde eller argumenter, ud over jeg er en skovl, siger det ikke noget om mig, men en del om den der forsøger at jorde/hugge.
Der er flere, fra hvem jeg aldrig har set et sagligt indlæg på niveau over "hæld olie i pillerne" "ring til Hedestoker" så længe det er på det plan jeg irettesættes, tjaaaa, så skal jeg vende den om og beklage den manglende tekniske indsigt der ligger bag, eller direkte modvilje mod mig, eller mine tekniske anskuelser.
Det er jo fair nok, men ikke hverken sagligt eller behjælpeligt i forhold til problemløsning.
Men direkte adspurt om det undre mig. Jo lidt, men jeg tilskriver det manglende teknisk indsigt og forståelse. Det er et større problem for andre end det er for mig.
Mit fyr køre godt og, modsat mange, ved jeg hvorfor, og hvad alle parametre er et udtryk for, og hvorfor ikke mindst.
Også hvorfor, og hvad pille korrektionstallene er og kommer fra, og igen hvorfor, og igen derudfra hvad de bør være og hvorfor igen!