Hej, jeg har følgende problem. I en situation hvor VVB temperatur er faldet nok så fyret går i gang med at producere varmt vand, går det som det skal. Når den indstillede temperatur er opnået slukker fyret igen (sommer) og køler af. Her sker det følgende: motorventilen fra mit 2-vejs ventil lukker ikke for strengen mellem fyret og VVB. Dette følger til at VVB køler ned med fyret, og når temperaturen falder igen under det indstillede temperatur i VVB, så begynder det hele forfra i al evighed. Jeg har testet ventilen, når jeg fjerner motoren, er ventilen lukket og VVB beholder varmen. Jeg har endda købt en ny motor til ventilen, fordi jeg troede at motor er muligvis defekt. Når jeg går ind i manual styring kan jeg åbne og lukke for ventilen uden problemer. Hvad kan det være? Jeg har først lagt mærke til det i slutningen af fyringsperioden, fordi om vinteren når fyret kører næsten konstant, ligger man ikke mærke til det, fordi fyret ikke køler af når vi bruger varmt vand. Tak for jeres tid.