Roder lidt med wifi ud til fyret, men der burde være hul igennem nu.
Fyret hedder 40304.
Er det meningen at den bare skal stå køre konstant og holde de 65g ?, det virker jo fuldstændig galmatias når man kommer fra fortiden
Ang. rens, så er det mere bare en alm. vejledning i hvordan man skiller det hele ad. Der står lidt om rens og vedligehold, men ikke noget om hvordan man gør det. Jeg kan godt se at der er to sorte håndtag man kan dreje på til afmontering af brænder, men hvordan man ellers lige gør, må man gætte sig til. Hvad skal den medfølgende børste bruges til ?
Findes der en vejledning til udskiftning af eltænder, når den tid kommer.
Tak for input, man lærer hver dag
Det er lidt som at køre bil.
Man slukker jo heller ikke motoren når man når de 80 kmt ude på landevejen
Så ja, den skal bare stå og holde en konstant temperatur.
Rens af brænder : tag brænder ud, tag herden ud.
Børst rent med børste, eller blæs forsigtigt med kompressor.
Blæser du med kompressor på så hold blæserhjulet fast, lejerne tåler ikke 1000000 omdr/sek.
Kedelrens : tag toppen med retarder ud. Børst kedelsiderne med børsten.
Når du er færdig med kedelrens, så sættes toppen med retarder tilbage.
Rens evt røgrør.
Det er vist det
Det kan beskriver helt ned i detaljer, men det tjener vist ikke noget formål
Spørg gerne hvis der er noget du gerne vil have belyst endnu mere.
Skift af eltænder giver sig selv når du står ved brænderen.
Træk den defekte eltænder ud ved at trække i ledningen.
Gummiproppen følger med ud.
Løsen terminalerne på ledningerne, træk ledninger ud.
Flyt gummiprop over på ny eltænder.
Sæt ny eltænder ind hvor du tog den gamle ud.
Sæt proppen ind i hullet.
Sæt ledninger i terminalerne og spænd dem fast.
Jeg har kigget dine grafer.
Der er vist noget du skal have kigget på om natten.
Kun start stop, har du brug for varme om natten ?
Hvis du ikke har brug for varmen, så aktiver tidsstyringen og sluk fyret