Forfatter Emne: intern snegl  (Læst 1984 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline scottedor

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 738
  • Respekt optjent: +28/-4
intern snegl
« Dato: Jan 04, 2018, 17:20 »
hej jeg har lavet et eksperiment med intern snegl,har taget en stump af en ekstern snegl lavet en stump aksel så den passer i rsultat ingen knasen af piller og mere konstant lux ca. 95 både ved høj og lavlast mvh erik
Scotte 16 v.4,99 på Dor 24 kedel med kedelshunt 110 l Metro med termostat

Offline Hjemme teori

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 1884
  • Respekt optjent: +76/-5
Sv: intern snegl
« Svar #1 Dato: Jan 04, 2018, 17:37 »
hej jeg har lavet et eksperiment med intern snegl,har taget en stump af en ekstern snegl lavet en stump aksel så den passer i rsultat ingen knasen af piller og mere konstant lux ca. 95 både ved høj og lavlast mvh erik

Har du så ikke "mange" piller i intern snegl?

Hvis der er, ville jeg ikke turde bruge det nummer, af frygt for tilbagebrand, ved nedlukning.
- Mvh Sophus

16kW scotte - V7, 200L VVB, Atmos DC 25GD , 1800L buffer,  solvarme 4,8 m2, 154m2 beboelse
årsforbrug 5 tons brænde/piller, Solceller 5100WP øst/vest vendt

Offline scottedor

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 738
  • Respekt optjent: +28/-4
Sv: intern snegl
« Svar #2 Dato: Jan 04, 2018, 19:52 »
hej jeg har lavet et eksperiment med intern snegl,har taget en stump af en ekstern snegl lavet en stump aksel så den passer i rsultat ingen knasen af piller og mere konstant lux ca. 95 både ved høj og lavlast mvh erik

Har du så ikke "mange" piller i intern snegl?

Hvis der er, ville jeg ikke turde bruge det nummer, af frygt for tilbagebrand, ved nedlukning.
jo der ligger da lidt men der er ingen problem med tilbagebrand hvis man vil undgå det kan man banke sneglen op til 50 mm.
Scotte 16 v.4,99 på Dor 24 kedel med kedelshunt 110 l Metro med termostat