Ligesom rasmuslund, så er det også et område jeg ved lidt om. Jeg er dog mere inden for at lave hjemmesider, fremfor markedsføringen og søgemaskiner.
Jeg er bange for at komme til at lyde negativ, men brug mine inputs eller spring dem helt over og noter mig i bogen som en tosse
Jeg er ikke ude på at gøre nogen sure eller hævde mig selv, men here we goes:
Flash er fancy at se på, men det er ikke brugbart til at lave en hel hjemmeside i. Jeg ser et par problemer,
1) Hjemmesiden er langsom når man skal vente på ting der flyver rundt. Det gider de besøgende ikke.
2) Man kan ikke linke direkte til en bestemt underside.
3) Siden kræver en ret stor skærm for at man kan se den, og er den ikke widescreen så går det helt galt, så skal man scrolle både op/ned og til siderne i browseren for at komme rundt på flash'en
4) Farverne er godt valgt, men jeg har lidt svært ved at se hvad verdenskortet i midten af menuen gør godt for, især når der i teksten under står at det er bedst sælgende i Danmark, så virker det i teksten som om at firmaet er mere nationalt end internationalt som verdenskortet giver udtryk for.
5) En mindre ting: NBE logoet ser lidt jpg komprimeret ud
Havde det været mig, så havde jeg nok brugt hovedparten af designet, og rettet de ting nævnt oven for, men lavet det om til html i stedet.