Hej
Lige lidt resume på den dag. Altså som jeg så det....
Jeg holdt ved NBE. lidt i 9 - i år ville jeg være med fra starten. Da porten blev åbnet, var manden klar med el tænderen, de første 50 fik jo gratis el tænder.
Kort sagt, det var en kanon god dag, enormt fint vejer, hvor der virkelig var mulighed for at studerer alt det udendørs sager, der var stillet op til dagen.
Kl. ca. 12 var maven tom så hen til pølseren og nappe et par stykker, de lå godt i maven, helt fint fik de det ved selskabet af et krus hjemmelavet øl.
Mange blev der i dagens løb hilst på, alle var i godt humør, så det kørte bare på skinner. Pludselig var klokken mange 15. tror jeg, nu var det vist på tide at få næsen vendt hjemaf, et par finne gutter fulgte efter mig hele vejen til Hammer bakker, de ville lige se trolds gods
Jeg vil lige tilslut sige - de der Nbe folk, de har godt nok styr på sagerne, man fornemmer virkelig, at der står tiden ikke stille, uanet hvor man vender hovedet hen, sker der noget. En ren top nydelse at besøge NBE.. Kort og godt.....
Lige lidt billeder.. fra dagen - har ikke helt styr på billed upload sagen her.. såee.. Bare billeder fra dagen...
Billede et... vacuum rør har de mange af...
Billede to .. en drejebar solar fanger ....
Billed tre mf livlig diskussioner om solens størrelse - tror jeg nok.....
Sidste billede en rapsolie brænder - tror jeg.....