cch : Hos hvem har du hentet de 6 mm Barlinek og hvornår ?
PilleMadsen, i Harrislee, d. 21/1 2017 supertilfreds med dem, god pris og super betjening på pladsen :-) Jeg henter en ton af gangen der.
Hilsen Claus
Tja, jeg ville nok finde et andet sted og hente piller næste gang der burde ikke komme mere smuld af ast du har dem stående, men fordi de sikkert er for fugtige når du får dem, så får du ekstra smuld
Billedet er fra Pillemadsen og det er desværre ikke en enlig svale, ved fra pålidelig kilde, at her da vi havde sne, der stod der også 6mm i gården, denne gang med 20 cm
sne på toppen
Puhaa, noget af en påstand, som du jo selv må stå til mål for...
På billedet kan jeg se at der står et par trailers læsset af under åben himmel, det er tørvejr, ingen fejl på det.
Jeg har altid min fugtmåler med, når jeg handler piller, se her:
http://www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Malevarktoj/Maleinstrument/Fugtighedsmaler-2000034777/ Den har altid givet mig et billed på under 7 % fugt på de piller jeg har købt hos PilleMadsen.
jeg er godt tilfreds med deres piller, eneste jeg kan udsætte, er min egen behandling af pillerne, når jeg får dem hjem: Nemlig at de bliver stablet op lige ved siden af fyret, i fyrrummet, hvor der pt. er ca. 20 gr. og en luftfugtighed på ca. 30 %, der bliver de sidste poser udtørret, med deraf mere smuld. Ikke at det er et problem for mig, da når jeg fylder silo med de sidste tørre piller, lægger lidt olie på toppen, ikke lige over sneglehullet, men i modsatte hjørne, da det er her smuldet samler sig. Jeg bruger ca. 100 ml. på en 500 liter beholder, det holder min snegl helt fri for smuld i dagligdagen :-)
men til noget helt andet, har du et billede af piller der står dækket i 20 c. sne på toppen? Og har du billeder af at det er smeltet og trængt ned i pallen? De paller jeg køber hos PilleMadsen har alle været tørre, og ikke hverken regn eller fugt i poserne?? Så jeg kan ikke se problemet?
Husk på at sådan påstande kan skade et firma rigtig meget, der skal altså være hold i påstanden.
For min del, er jeg tilfreds, og fortsætter med at handle hos Pillemadsen.dk i Harisslee :-)
HIlsen Claus