Hej hopper lige med her.
Har lige fået min styring opgraderet fra 5,05 til 6,02
hos nordjysk el forøvrigt superhurtig service sende mandag eftermiddag med post dk
modtog onsdag morgen igen.(idag)
fyret har kun kørt 5 gange a 10 min med 5.05 styringen kørte kanon næsten usynlig røg fra skorsten.
men nu med 6,02 er det lige som om den får alt for meget til føden.
tænder efter 5-6min altså når lux når over 10 går den på 10% drift så er det ligesom om den ikke blæser nok eller får for mange piller ihvert fald står der ret hurtig ingen lys og lux er helt nede omkring 3-4 men den bliver ved med at kører op i drift selv om der står ingen lys.
når jeg kigger til flammen får den alt for meget når jeg så har fået nok og slukker. blæser den jo straks mere for at køle ned og så stiger lux jo ret hurtig til 70-80 stykker.har vejet af 2 gange og taget gennemsnittet.men tror den får for meget
ved godt man kan ændre blæser fra 100 til 150% både i lav midt og høj og ændre skorstenstræk i korrektioner men det burde vel ikke være nødvendig.
kan selvfølgelig ikke huske hvad den stod på standart i 5,05 styringen men der kørte den super med samme vejet mængde.
her lige de standart indstillinger den står på da jeg mont styringen idag.
ps hvad står jeres blæser indst på i optænding kan nemlig ikke huske hvad den var i 5,05 styringen
håber på lidt hjælp
vægt 360sek :1650g skorstenstræk :3 ja
mætn
:lav 5,47
høj;20,8
pause 7,55
kørsel:min 3
pid
p:5,0
I:0,5
D:10,0
optænding