Jeg kunne godt tænke mig en feature i styringen. Det ville være rart om sommeren hvor man kun bruger varmen til forbrugsvandet, hvis der var en knap man kunne bruge hvor fyret starter op. Kører til det har nået driftstemperatur på forbrugsvandet, og så slukker ned igen. Jeg ved godt at den reelt lukker ned, men så længe varmesystemet er en del af kredsløbet vil den stadig stoppe & starte en masse gange, og spilde en masse energi på det.
Men ja - en slags "one shot" knap til sommerdrift hvor den bare kører forbrugsvand op, og så slukker helt igen.
En anden rar feature ville være muligheden for at sætte predefineret antal retries under optænding.
Jeg har haft nogle problemer med at fyret her om sommeren hvor det kun kører i en time hver/hver anden dag, ikke starter op første gang man tænder det, men fejler og så starter op i andet eller måske først i 3. forsøg. Der ville det være rart hvis man kunne sætte et antal retries på, inden den skal melde fejl. Jeg har sat power på eltænderen op fra 50 til 60, og det har hjulpet en del, men det sker stadig sporadisk at den ikke får tændt op i første hug, og hvis man ikke lige står og holder øje med den under hele optændingen, så risikrer man at der ikke lige er varmt vand når man skal i bad.