Hej Michael og Anders.
Super med jeres feedback
Jeg kunne da rigtig godt tænke mig at se fyrene, men jeg syntes ikke rigtig det fremgår hvor?
Det er bestemt spændende at fyret er totalt selvjusterende, på det punkt må det jo siges at i er langt foran. Jeg kan heller ikke finde en manual på jeres hjemmeside, men det giver måske heller ikke mening at have en manual om en on/off knap
Heller ikke prøvningsattesten kan jeg lige finde. Det er korrekt at bl.a RTB 10kW er opgivet til 90,5% virkningsgrad ved 3,1kW, men fyret kan nemt justeres ned til 1kW og jeg tror standart er 1,5kW, men det er for mig ganske klart at virkningsgraden rasler ned når man går under den effekt som fyret er testet ved, dog kan det give en harmonisk drift, at fyret kan justeres lavt.
Sammenligning af forbrug giver ingen mening for mig, der er meget forskel på husenes opbygning, isolering og forbrugsmønster.
16kW er rigeligt stort nok til vores hus, men jeg vil gerne have stor tank så huset kan klare sig en uge om vinteren, og hvis jeg vil beholde 320l magasin som jeg har nu, så får jeg godt nok en stor kedel, hvis jeg ville vælge et Biodom
Jeg syntes faktisk at der generelt skrives pænt om jer, det er smart at man er lidt skeptisk når der kommer nyt på markedet, men man skal jo ikke være afvisende.
Langt største parten herinde har NBE anlæg, ganske naturligt når det nu er NBE's forum, men jeg har da opfattelsen af at der er plads til alle.