Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 8 Gæster læser dette emne.
Det er ikke helt utænkelig at lejet i motoren kan være kaput, specielt hvis det kører dårligt uden piller.Hvilken silo har du?
Så er nødt til at spørge om det er en minitank, eller eks. en rød silo.Er det en 150 kg. minitank hjælper det gevaldigt med en 16 mm elektrikerrør inde i snegl. det havde jeg stor succes med edit: Det gør at der ikke er så stor belastning på motor og gear, men der skal tages ny afvejning efter montering.
Så vil jeg mene at du bør prøve at sætte elektriker rør i snegl, men pillerne må ikke være hårdere end du undgår knaselyde fra intern snegl Ja der er stor chance for at det vil afhjælpe problemet med at din snegl kører baglæns, og knaselyde bliver mindre Det gjorde det ved mig.Link: https://www.billigvvs.dk/El-artikler-Installations-flexroer-Elektrikerroer--Plastroer-fast-16-mm-5-8-4-mtr-189457.html
Hvis den kører dårligt uden piller, så hjælper et elektrikerrør intet. Røret monteres som en kerne, så sneglen ændres fra en vikling til en egentlig snegl. Fidusen skulle være mere ensartet dosering.Jeg mener at en del "mini" er blevet leveret med den noget skrøbelige TYD motor, flere har med fordel skiftet til Linix YN.
Hvis der intet er i vejen for sneglen og den alligevel gør knuder. så er det 99% sikkert gearet den er gal med.Hvilket gear er der monteret?