Hej Jens.
Ja - jeg er sikker på at stokerkontrol er V1.0 ... se venligst vedhæftede billede ...
Men når du nu spørger og du ikke kan fremprovokere den samme reaktion, så må jeg jo lige forsøge igen og prøve at få dokumenteret resultaterne ...
Jeg havde godt set andet steds, at I er i gang med samkøring af de forskellige styringer og det var bl.a. også derfor at jeg gav mit input med.
Men jeg har da i samme forbindelse lige et spørgsmål/ønske.
Når nu I alligevel er igang med at få stokerkontrol med i samkøringen med de andre styringer. Bliver der så også mulighed for at lade sunkontrol 'styre' pillebrænderen via stokerkontrol - forstået på den måde at sunkontrol kan slukke/tænde for pillebrænderen når der er behov for det set fra solfangerens side af ?
Som det er i dag skal man bruge en fysisk udgang på sunkontrol til at tænde og slukke for pillebrænderen, og det er vel egentlig også OK.
Problemet er bare at min Scotte ikke befinder sig i umiddelbar nærhed af min solfanger og jeg derfor skal trække extra strømførende kabler for at få den funktion med.
Stokerkontrol kan jo tænde/slukke for Scotte og så ville det i min verden jo være oplagt at den funktion kunne betjenes via samkøringen !
Jeg vender tilbage når jeg har 'testet' sun vs stokerkontrol af en gang mere ...
Mvh
PT