Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg snakkede med Jens til åben hus i Skive, og han sagde at den billige til 300 i Harald Nyborg er rigelig, så du behøver jo slet ikke op i 3000kr til fyret.Men nu kan de jo også andre ting Jeg har en Samsung Galaxy TabS, som jeg er virkelig glad for, lynende hurtig og flad og lækker at se på, http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablet-og-ipad/SMT800NTSENEE/samsung-galaxy-tab-s-10-5-i-bronzefarvet-32gb der er lidt restsalg, men den er stadigvæk lige over budgettet.Du skal gerne op i min. 2GB ram og Octa core processor.
Kan kun sige at Harald nyborg og jem & fix tablet er super til prisen
Citat fra: nasty efter Feb 14, 2016, 17:43 Kan kun sige at Harald nyborg og jem & fix tablet er super til prisenOk det kunne man da starte med, om ikke andet kan man vel bruge dem til at daffe fluer med
Og det skal man høre fra "en fra heden" Citat fra: Hedestoker efter Feb 14, 2016, 17:47 Citat fra: nasty efter Feb 14, 2016, 17:43 Kan kun sige at Harald nyborg og jem & fix tablet er super til prisenOk det kunne man da starte med, om ikke andet kan man vel bruge dem til at daffe fluer med
Hej Allan.jeg har en denver 9" men jeg bruger briller så jeg har ikke så svært ved at se tallene på skærmen som fynboen :-) og ellers kan man bare bruge den indstillingen for svagtseende som jens har lavet .Lad være med at gå ud og købe dyre tablet hvis den kun skal være til "fyrmontering" det vil være spild af penge