Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
Er der nogle venlige sjæle, herinde, der har erfaring med at bruge enten Powerline adaptor eller Trådløs klient, for at komme å Stoker claud. og i givet fald hvad kan anbefales. Har ikke den store mulighed for direkte kabelforbindelse.Vh.AG
Jeps det er jeg.Er ikke blevet smidt af endnu, og har haft det i over et halvt år. Hvis nu det ikke skulle virke for dig, så kan du altid få det byttet igen.Er det i samme bygning fyret står, som hvor din router er. ??Det er nemlig fordi at de skal køre over det samme hpfi relæ. MvhThomas.
Hej Hanefar76Jo jeg kan godt trække et kabel, men skal over gårdsplads og over 2 lofter sådan ca. 70m,så det ville jo være mindre problematisk med et par adaptererMvhAgrieen
Arhh, det er nu ikke nødvendigvis samme HPFI-relæ det skal være på, men samme måler HilsenMichaelTak til Michael for inputMvhAgriesenCitat fra: Hanefar76 efter Jan 10, 2016, 15:59 Jeps det er jeg.Er ikke blevet smidt af endnu, og har haft det i over et halvt år. Hvis nu det ikke skulle virke for dig, så kan du altid få det byttet igen.Er det i samme bygning fyret står, som hvor din router er. ??Det er nemlig fordi at de skal køre over det samme hpfi relæ. MvhThomas.