Forfatter Emne: Stokercloud  (Læst 2865 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline Af13

• Prof
  • Respekt optjent: +1/-0
Stokercloud
« Dato: Jan 08, 2016, 16:37 »
Lige et spørgsmål til stokercloud når man skifter styring V10 til ny V10 pga. Den gamle var defekt, kan man så ikke på stokercloud ændre styringsnummer og fortsætte med samme navn, og samtidig beholde de gamle forbrugs data, det jeg mener er at der så bare er et stop på den tid det tog at skifte til ny styring, og så fortsætte med nye forbrugs data. Håber i forstår hvad jeg mener.
Hus ca. 130 m2  2 plan
Scotte 10 kw Blackstar m. semirens V10
Kompressorrens , trækstabilisator , 160 l vvb
Stokercloud ( Herborg )

Offline sologvind

• Prof
  • Respekt optjent: +0/-2
Sv: Stokercloud
« Svar #1 Dato: Apr 12, 2016, 10:46 »
Lige et spørgsmål til stokercloud når man skifter styring V10 til ny V10 pga. Den gamle var defekt, kan man så ikke på stokercloud ændre styringsnummer og fortsætte med samme navn, og samtidig beholde de gamle forbrugs data, det jeg mener er at der så bare er et stop på den tid det tog at skifte til ny styring, og så fortsætte med nye forbrugs data. Håber i forstår hvad jeg mener.

Jeg har samme problem. Kom der en løsning på dit?

/Leif
http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=sologvind
v10 styring
16kw scotte på 24kw DOR
60 rørs solfanger og 500l vvb

Offline BoinkUser

• Administrator
  • Top of the pop
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Stokercloud
« Svar #2 Dato: Apr 12, 2016, 13:27 »

Jeg har samme problem. Kom der en løsning på dit?

/Leif

Man kan desværre ikke flytte en konto, forbrugsdata er bundet til styringen som det ser ud idag. Dog kan man beholde det gamle navn, send navn på den gamle og den ny konto til info@stokersoft.com så ændrer vi det.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)