hmm, kan jeg godt se. er da altid noget det ikke er gået ud, er da en forbedring, specialt i disse kolde tider.
er svært at sige for så proff er jeg altså ikke at jeg kan se det 100 ud fra grafen, men der er mange her inde på forummet som der er.
jeg er nok mere typen som skal stå foran fyret for at komme med et realt bud.
men personligt ville jeg "gætte " på følgende
enten er det problemet som du selv er inde på med din kompressor rens der driller.
ellers kunne det være du skulle foretage en nu afvejning af piller. og indstille 10-50-100 for jeg gætter og KUN gætter på at din lux falder fordi den overdosere og kvæler flammen med piller derfor voldsomme udsving i lux. eller det kunne være den underdosere med piller , og du har for meget luft på blæser, så den blæser flammen ud.
det kunne også være du har meget slagger på herderen. så lux ikke kan "ild" da slagger kan sætte sig i så store ophobninger at der dækker for udsynet , fra fotosensor.
det kan også være din fotosensor er defekt
ved overhovedet ikke om det er problemet noget af det jeg nævner, men ligemeget hvad er en ny afvejningen og indstilling ved 10-50-100 alfa omega. og bør foretages. fore at udelukke andre problemer, hvis dit fyr ikke er indstillet rigtigt, er det næsten umuligt at finde en forbrændings fejl. eller at udelukke tingene.
ved ikke om det gav mening. og undskyld for stavefejl, jeg skriver fra mobilen