Din PI-regulering er helt OK, "problemerne" stammer ikke fra den

Som skrevet tidligere, så er det ikke en god ide at bruge udetemperaturføleren til "stop på rumpemperatur" når varmekilderne øjensynligt varmer op til mere end føleren står til.
Sæt stop på udetemperatur ud af drift ved at sætte den til 0.0.
Brug i stedet urfunktionen til at have varmen til når der skal være varme på, f.eks. 04:00 til 10:00 og 14:00 til 22:00 eller havd der nu passer jer.
Reducer temperaturen i gulvvarmekredsen så telestaterne står åbne så lang tid som muligt.
Det optimale er at gulvvarmen kun lige netop kan opvarme rummet, men det kræver at man justerer temperaturen i blandekredsen hele tiden og det er ikke praktisk anvendeligt, så i praksis kommer den til at være "lidt for høj" men altså kun lidt.
"Problemet" med gulvvarme nedstøbt i beton er den store "akkumulator" det giver, som gør det vanskeligt at styre udsving i varmebehov, men korrekt justeret temperatur i blandekredsen gør en stor forskel.
Hilsen
Michael
Kl 1630 i dag slukker vores gulvvarme -de 22 grader er opnået og kort efter går den på rumtemperatur stop.
Dif på gulvarmen er ca 0,5 grader
Gulvarmen er med trådløse rumfølere og telestater .
Vi har også 2 radiatorer på systemet , men de køre kun minimalt .
Alt er nyt og jeg forsøger mig frem og jeg er åben for ændrings forslag 
Jeg tager mit rumtemperatur stop af og ser hvad der sker 
PS. Netop I-led har jeg hævet til 0.12 og P-led er på 2.0 .
Jeg har rodet MEGET frem og tilbage med div. Indstillinger for at lære fyret at kende .
Alt står dog mere eller mindre som anbefalet på forummet - det hersens internet er måske nyttigt alligevel