Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Jeg har liget et spørgsmål, når min Suncomfort skriver at den åbner for tilskudsvarme betyder det så at man kan få den til at starte pillefyret eller er det elpatronen der menes. ☺
Citat fra: kattemad efter Maj 28, 2015, 12:51 Jeg har liget et spørgsmål, når min Suncomfort skriver at den åbner for tilskudsvarme betyder det så at man kan få den til at starte pillefyret eller er det elpatronen der menes. ☺Ja. Udgangen kan tilsluttes et relæ der kan håndtere strømmen til elvarmeren i vvb, eller tænde for fyret.F.eks. EXT udgangen i styringen.
EXT indgangen ...bare lige for forståelsens skyld Citat fra: michael f efter Maj 28, 2015, 13:03 Citat fra: kattemad efter Maj 28, 2015, 12:51 Jeg har liget et spørgsmål, når min Suncomfort skriver at den åbner for tilskudsvarme betyder det så at man kan få den til at starte pillefyret eller er det elpatronen der menes. ☺Ja. Udgangen kan tilsluttes et relæ der kan håndtere strømmen til elvarmeren i vvb, eller tænde for fyret.F.eks. EXT udgangen i styringen.