Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Har lige monteret en helt ny styring ver. 10 men har så også opdateret min motorprint da det vist ikke kunne passe sammen med den nye styring. nu er det hele monteret og jeg venter spændt på om det hele starter op ....................SÅ KØRER DET IGEN:-)
Citat fra: moni efter Dec 30, 2014, 13:39 Har lige monteret en helt ny styring ver. 10 men har så også opdateret min motorprint da det vist ikke kunne passe sammen med den nye styring. nu er det hele monteret og jeg venter spændt på om det hele starter op ....................SÅ KØRER DET IGEN:-)Du kunne godt bruge det gamle motorprint og kabel til den nye styring Hvis du bare smider det gamle print over højre skulder , kunne jeg godt være intereseret i det ,hvis det er med 8 polet stik , for et mindre beløb , da jeg har en dårlig terminal på mit print .
Bjarne du kan tro du må få det gamle :-) bare giv mig en adresse så poster jeg det til dig. eller du er velkommen til at kigge forbi nu er mit anlæg kommet online http://stokercloud.dk/dev/antmo.html
Jeg har justeret min.dosering/kørsel til 10ghvordan kan jeg finde ud af hvilken blæser jeg har tror det er en 85 m EMB fyret er fra 2008 købt hos VVS Grossisten
Kig en ekstra gang på "Min. dosering/kørsel" den er noget for høj.10g er mere passende.
Sorry for hijack af tråden moni Citat fra: michael f efter Dec 30, 2014, 19:36 Kig en ekstra gang på "Min. dosering/kørsel" den er noget for høj.10g er mere passende.Michael hvad burde "Min. dosering/kørsel" stå til som standard ? blev lidt nysgerrig og kiggede på min, den står til 5g
Har justeret blæsertal så må jeg i morgen lige se hvilken blæser jeg rent faktisk har ;-)Tusinde tak for hjælpen Michaelr Skønt med erfarne folk der kigger med over skulderen.