Hej Otto
Har du opdateret til den nyeste version? Den hedder 1.6 pt. Hvilken chip version har du i fyret og hvilken model er det? Og hvilket operativ system kører du?
1. Er jeg den eneste der oplever at når jeg vil opdatere nogle værdier, så kommer der er pop up med beskeden. "Værdien blev desværre ikke opdateret. Prøv igen senere."
Som regel er værdien så alligevel opdateret, det er da lidt mærkeligt...
Der er en mindre fejl i Diverse fanebladet, hvor det kan ske. Hvis du ellers oplever det, så kan det hjælpe at opdatere én værdi ad gangen, det skulle dog ikke være nødvendigt, hvis forbindelsen er i orden. Den nye version 1.7 håndterer dette.. den er lige på trapperne.
2. Min forbrugsgraf i livedata og forbrugsgrafen stand alone er tomme, men den tæller piller forbruget kan jeg se i drift?
Det lyder mystisk. Hvor lang tid har du kørt med den? Husk StokerKontrol som udgangspunkt skal være tilsluttet hele tiden, for at det vil fungere med graferne.
3. Udtræk af data, de driftsdata der gemmes kan man lave et udtræk af dem? Ligesom en kommasepareret fil??
Nej ikke nu - vi har eksperimenteret lidt med noget udtræk, men det er aldrig kommet med officielt, det gør det en dag - der er flere der gerne vil lave lidt statistik i excel e.l.
Mvh. Jens