Ja, det er sikkert manglende lys i 2 minutter.
Så enten har den set lys, uden der var ild (så går den i drift), men ser ikke lys de næste 2 minutter og så går den i fejl.
Eller også ser den lys (og der var ild) og går i drift, men ser så ikke lys de næste 2 minutter og så sker det samme.
Man kan stille lysfølsomheden af lysføler og det kan måske hjælpe, men det kan samtidigt/også være nogle "emc" problemer som omtalt i andre tråde og som jeg også slås med. Det skulle være de nye styringer og 12 polet ledning/stik der giver problemet. Grundlæggende er det "støj" i lysføler ledningen der giver nogle uhensigtsmæssige udsving!
Under avanceret driftvisning, kan du se aflæsningen af lysføler. det består af 2 tal Lux 0-100 og så et tal mere som er udlæsning fra føleren, min ligger på 50 - 600. Hvis du har EMC problemer svinger det store tal hele tiden og når måske ikke 0 selvom fyret er slukket, eller selvom du holder rundt om lysføleren, så du er sikker på at der intet lys er, viser den stadig udslag.
Jeg vil helst ikke råde og vejlede vedr. indstilling af lysføler, da jeg har haft nogle uheldige oplevelser med dette. Styringen fyldte simpelthen fyret op med piller, da det troede det var i drift, hvorefter det lavede en opstart. Behøves jeg sige fyret røg en del og havde rigelig ydelse!
Gået ud igen her til morgen
Alarm ingen brændsel , og igen lige efter en optænding.. nogle der ved hvorfor det gør det ?