Ggrunden til at jeg for i blækhuser var at straks blev det sablet ned af nogle der kun har læst om det og som kun tror at det er NBE der dur og den arme mand der kom til at nævne bio max fik næsten at vide at han var uønsket
At folk kommer med deres mening er vel for såvidt iorden, at der så desværre er nogle som har set/hørt om dårlige erfaringer omkring omtalte fyr , tja som man spørger får man svar
Uanset hvad, så længe det er konstruktive svar, så er alle svar gode eller dårlige, vel helt fine ?
At jeg så personlig ikke ku få mig selv til at anbefale et bio Max eller andet fra pågældende forhandler, er min mening og den står jeg ved! både ud fra personlige oplevelser og hvad der jeg har hørt og læst.
Den sidste del i din sætning må næsten være pegende på mig
Hvis du nu gad og nærlæse hvad jeg skrev og derefter lige trække vejet, så har jeg ingen steder skrevet eller på anden måde påstået at folk som ikke har et NBE produkt ikke er velset her!!!
Men hvad svar tro du man ville få i et volvo forum hvis man ville høre nærmere om en ford
Hvis det skulle ske, at du frandsen, skulle føle dig stødt over mit forgående svar, så har du min fulde undskyldning, det var på ingen måde myntet på at skræmme dig væk