Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 5 Gæster læser dette emne.
Hej Hvordan kan jeg sr om overkogssikring er gået? Drn lille prik er rød. Men det ser ikke ud som om at noget er sprunget ud
Okay, det troede jeg ellers. Den er helt ny kun et år gammel. Nu gider jeg ikke lige at bøvle med det nu - men sidst jeg havde den af, det var vel sent sidste efterår, da den første gang slog fra, forekommer det mig da der var et eller andet der kunne drejes på, måske husker jeg forkert. Hvornår og ved hvilken temperatur burde den helst koble fra ?/Frank
Tak for svaret.Jo pumpen standser også her når den kobler ud. (måske det burde ændres, så pumpen aut. fortsætter en tid derefter). Mit fyr er sat til en kedeltemperatur på 70 grader + dif 15 over - det er måske lidt i overkanten?For tiden har jeg "løst" det lille problem, ved at sætte pumpe hastigheden op fra auto. til plus 3 streger. Så kedlen hurtigere kan komme af med varmen ved skift fra vvb til rumvarme. Modsat er der så det andet lille problem at kedeltemperaturen falder helt ned til 45 grader inden fyret for alvor kommer i gang igen. Ved godt det er små bagateller.. og det kan helt sikkert nok også justeres ud af. /Frank