Kan ikke se hvad et tænd og sluk ur har med resten af styringe af gøre. Men når 2 har nævn det så må jeg jo prøve det.
Det har ikke noget med eltænderen af gøre for her til morgen har det startet uden problemer med uret på.
Chippen er vist nok en 4.07
Det med garantien var sagt i sjov regner ikke med at brokke mig hvis det er den der er gået i ged.
Hej
Nu ved jeg ikke, om du blot tager stømmen til fyret, eller dit ur er koblet ind på den ekxterne kontaktfunktion, (som jeg regner med også findes på skotten).
For tager du blot strømmen til fyret, kan der e.v.t være problemer, da fyret når strøm kommer igen, tilsyneladende blot strter i sammme status , som den stoppede i.
d.v.s var den i drift da strøm blev afbrudt, starten den i drift igen, og tænder da ikke før overvågningstid på lysføler er gået. derved kan der postes mange piller ind inden optænding, specielt hvis temperatur er lav, og ydelse dermed hurtig stiger.
Har oplevet dette ved længerevarende størmudfald ved stormvejr.
Disse problemer skulle ikke være der ved brug af den ekxterne kontakt, da fyr herved lukker kontrolleret ned, og starter korrekt op igen.