Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Hmm ved ikke lige hvor teksten blev afHej igenTak for alle indlæg.Så har brænderen snart kørt et døgns tid, med en ny afvejning og blæser tal nogenlunde som det i skriver, syns at flammen ser rigtig fin ud. Det resultere i en del aske og lidt sorte piller, og en helt kulsort kedelNår jeg kigger ned i hærden, ser det ud som om at den ikke kan nå at få brændt pillerne af inden der kommer nye ind. Hvis jeg så sætter blæseren et par % op bliver de bare blæst ud istedet. Afvejning sagde igen 2200 gram. Afvejningen foregår i step hvor den køre et par sek, og står så stille i et par sekunder. Sneglen står i 40 grader, fyrer med 8mm piller fra DLG. For en time siden satte jeg afvejningen op på 2800 g igen, samme blæser tal, og nu bliver kedelen ligeså stille grå.Røg temp ligger stadig omkring de 120-130Så vidt jeg kan finde ud af er det en vers. 6 styring jeg har.
Citat fra: Bisgård efter Jan 29, 2014, 17:53 Hmm ved ikke lige hvor teksten blev afHej igenTak for alle indlæg.Så har brænderen snart kørt et døgns tid, med en ny afvejning og blæser tal nogenlunde som det i skriver, syns at flammen ser rigtig fin ud. Det resultere i en del aske og lidt sorte piller, og en helt kulsort kedelNår jeg kigger ned i hærden, ser det ud som om at den ikke kan nå at få brændt pillerne af inden der kommer nye ind. Hvis jeg så sætter blæseren et par % op bliver de bare blæst ud istedet. Afvejning sagde igen 2200 gram. Afvejningen foregår i step hvor den køre et par sek, og står så stille i et par sekunder. Sneglen står i 40 grader, fyrer med 8mm piller fra DLG. For en time siden satte jeg afvejningen op på 2800 g igen, samme blæser tal, og nu bliver kedelen ligeså stille grå.Røg temp ligger stadig omkring de 120-130Så vidt jeg kan finde ud af er det en vers. 6 styring jeg har.Nu skriver du at sneglen køre nogle sekunder og holder så pause i nogle sekunder hvor langt tid er der imellem? Og ved hvilken effekt er det
Citat fra: Bon Scott efter Jan 29, 2014, 18:09 Citat fra: Bisgård efter Jan 29, 2014, 17:53 Hmm ved ikke lige hvor teksten blev afHej igenTak for alle indlæg.Så har brænderen snart kørt et døgns tid, med en ny afvejning og blæser tal nogenlunde som det i skriver, syns at flammen ser rigtig fin ud. Det resultere i en del aske og lidt sorte piller, og en helt kulsort kedelNår jeg kigger ned i hærden, ser det ud som om at den ikke kan nå at få brændt pillerne af inden der kommer nye ind. Hvis jeg så sætter blæseren et par % op bliver de bare blæst ud istedet. Afvejning sagde igen 2200 gram. Afvejningen foregår i step hvor den køre et par sek, og står så stille i et par sekunder. Sneglen står i 40 grader, fyrer med 8mm piller fra DLG. For en time siden satte jeg afvejningen op på 2800 g igen, samme blæser tal, og nu bliver kedelen ligeså stille grå.Røg temp ligger stadig omkring de 120-130Så vidt jeg kan finde ud af er det en vers. 6 styring jeg har.Nu skriver du at sneglen køre nogle sekunder og holder så pause i nogle sekunder hvor langt tid er der imellem? Og ved hvilken effekt er detHej Bon, nogle v6 versioner kører interval afvejning, det skulle gøre afvejning blev mere realistisk, men det er skrottet igen.Det er ikke under drift, så lige noget du har misforstået
Står autoberegning på "JA" ?