Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg må have frontpladen af og tjekke.Tænker om ikke det var bedre at montere et relæ til styringen. Hvor stor effekt har denne motor til semirens, og mon ikke også man risikerer elektrisk støj ved direkte tilslutning?
Sandt nok. Min primære bekymring var nu også motorens effekt, ifht dimensionering af print. Men med lav gearing kan det jo nok være en ret lille motor.
Skal lige være sikker. For at få semirens til at køre, når man har koblet den på styringen og derefter defineret den som askerens, så skal man vel sætte kompressorrens til on/antal kg ikke sandt?
Hej.Jeg kan ikke få semi-rens til at kører i mit BS1016 fyr Bag på fyret er der et 230V stik som ifølge manualen skulle være til semi-rens systemet.Hvis jeg sætter stikket direkte til 230V burde semi-rens systemet begynde at kører - ikk?Men er sker bare intet - æv Jeg anvender en Version 7 styring og jeg kan ikke finde èt eneste sted i menuerne, hvor man kan styre semi-rens systemet (tids-interval osv.).Er der nogen, der har en ide til, hvordan man får semi-rens til at kører?MvhBjarne(Stokercloud: morville)
Hej.Jeg tror heller ikke mit semi-rens kører i mit woody BS1016 vers. 10.Jeg har sat ledningerne i klemmerækken "ekstra 3 (L7)". Hvor i styringen kan jeg opsætte semi-rensningen. Hvis jeg går ind under pumpe og trykker på L7, lyder det som og semi-rens starter, men så slukker min cirkulationspumpe.Mvh. Henrik
Citat fra: Henrik112 efter Feb 04, 2014, 09:47 Hej.Jeg tror heller ikke mit semi-rens kører i mit woody BS1016 vers. 10.Jeg har sat ledningerne i klemmerækken "ekstra 3 (L7)". Hvor i styringen kan jeg opsætte semi-rensningen. Hvis jeg går ind under pumpe og trykker på L7, lyder det som og semi-rens starter, men så slukker min cirkulationspumpe.Mvh. HenrikBrug og aktiver udgang for askerens.