Forfatter Emne: Hedestoker.dk Rabar eller tilskud???  (Læst 2266 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline SimonR

• Øvet
  • **
  • Respekt optjent: +0/-0
Hedestoker.dk Rabar eller tilskud???
« Dato: Nov 17, 2013, 21:06 »
Jeg snakkede med en fra hedestoker som skulle give mig en pris på et komplet scotte 16kw med silo og tilbehørs pakke osv..

Han sagde at enten måtte jeg vælge mellem de 5000 i "tilskud" eller få rabat hos dem....4

Så er mit spørgsmål er der ikke noget med at man som privat person kan få det tilskud uden om firmaet.. Så kunne man jo både få rabat og Søge om tilskud ved siden af Dobbelt besparelse!

Nogen der er kloge i det ?

Offline levi

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +37/-7
Sv: Hedestoker.dk Rabar eller tilskud???
« Svar #1 Dato: Nov 17, 2013, 21:55 »
Jeg snakkede med en fra hedestoker som skulle give mig en pris på et komplet scotte 16kw med silo og tilbehørs pakke osv..

Han sagde at enten måtte jeg vælge mellem de 5000 i "tilskud" eller få rabat hos dem....4

Så er mit spørgsmål er der ikke noget med at man som privat person kan få det tilskud uden om firmaet.. Så kunne man jo både få rabat og Søge om tilskud ved siden af Dobbelt besparelse!

Nogen der er kloge i det ?

Ja det kan man godt - men du kan blive voldsomt skuffet over tilskuddets størrelse - det er sjældent vi hiver mere end omkring 1200 kr ind på en energibesparelse desværre - resten optil de 5000 kr er en rabat vi spæder til så alle får det samme tilbud.

Men det er da et forsøg værd  ;)

Offline Morald

• Begynder
  • *
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Hedestoker.dk Rabar eller tilskud???
« Svar #2 Dato: Nov 18, 2013, 06:44 »
Hej
Jeg var selv ude og købe mig pillefyr her for en måneds tid siden, og jeg har prøvet ALT for at spare penge / få tilskud.

Det jeg kom frem til, efter at have talt med Dong energi, (12 forskellige personer) men endelig kom ind til deres tilskudsordnings afdeling, som man normalt ikke kan komme i telefonisk kontakt med. Men der fik jeg fortalt, at man pt. ikke kan søge de her tilskud som privat person. da der ikke ligger en brugbar udregningsmetode.

Men pr. 1 JAN. 2014 vil der bliver åbnet op, så man som privat person kan søge tilskud, direkte hos Dong Energi.
Størrelse på dette vides dog ikke endnu.  8)
Blackstar mini BS1060
v7.0460
P-Led: 1,2
I-led: 0,10
Blæser: 20-22-30
afvejning 650g.
http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?&mac=morald