Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Jeg prøver en 8-14-20 med 80 på effekten så må vi se.Thomas
Citat fra: thomas_h efter Nov 09, 2013, 20:17 Jeg prøver en 8-14-20 med 80 på effekten så må vi se.ThomasHej Thomas hvordan går det med optændingerne
Citat fra: Bjarne Larsen efter Nov 10, 2013, 11:15 Citat fra: thomas_h efter Nov 09, 2013, 20:17 Jeg prøver en 8-14-20 med 80 på effekten så må vi se.ThomasHej Thomas hvordan går det med optændingerne Fyret lavede 2 opstarter i går med de nye tal, startede begge gange i 1. forsøg, og skal lave en om en halv times tid igen.Så jeg håber Thomas.
Vær obs. på at eltænderen er helt fremme, og ud for hullet ved herden.Er den smuttet forbi, og ligger nede på bunden af brænderen, har den svært ved at føre varme nok til optænding.
Citat fra: thomas_h efter Nov 10, 2013, 11:33 Citat fra: Bjarne Larsen efter Nov 10, 2013, 11:15 Citat fra: thomas_h efter Nov 09, 2013, 20:17 Jeg prøver en 8-14-20 med 80 på effekten så må vi se.ThomasHej Thomas hvordan går det med optændingerne Fyret lavede 2 opstarter i går med de nye tal, startede begge gange i 1. forsøg, og skal lave en om en halv times tid igen.Så jeg håber Thomas.Det startede også denne gang Men det er også kun lige, brugte ca 10 minutter, skal der mon trimmes blæs, piller eller???Thomas
Jeps,minishunten er monteret, men jeg slås lidt med pumpekapaciteten.Jeg taber 8oC over varmeslangen på ca. 80 m og pumpen kører fuld skrald.Jeg tror den er lige i underkanten.Varmeveksleren spiller bare.Pex til VVB'en er til fremløb og retur, det er bare midlertidigt til manden i huset får skiftet de gamle 1" sorte rør til de radiatorer han ikke har mere.Fremover bliver det fine loddede kobberrør, ligesom i resten af kælderen.Men jeg er jo ikke så hurtig øg fruen vil altså gerne have varmt vand mens jeg leger loddemester HilsenMichaelCitat fra: levi efter Nov 09, 2013, 20:26 Citat fra: MHES efter Nov 09, 2013, 20:22 Rolig nu Gulvvarmen kører via varmeveksleren og VVB'en er 90% færdig, mangler bare lige en stærk mand til at hjælpe med at tage den gamle ned ...og så lige et par stykker pex HilsenMichaelCitat fra: levi efter Nov 09, 2013, 19:46 What - er du allerede færdig med gulvvarmen Hvad med din VVB - Er du så også færdig med den ?? Så du har monteret minishunten ?Øhmmm - hvad skal du bruge pex til
Citat fra: MHES efter Nov 09, 2013, 20:22 Rolig nu Gulvvarmen kører via varmeveksleren og VVB'en er 90% færdig, mangler bare lige en stærk mand til at hjælpe med at tage den gamle ned ...og så lige et par stykker pex HilsenMichaelCitat fra: levi efter Nov 09, 2013, 19:46 What - er du allerede færdig med gulvvarmen Hvad med din VVB - Er du så også færdig med den ?? Så du har monteret minishunten ?Øhmmm - hvad skal du bruge pex til
Rolig nu Gulvvarmen kører via varmeveksleren og VVB'en er 90% færdig, mangler bare lige en stærk mand til at hjælpe med at tage den gamle ned ...og så lige et par stykker pex HilsenMichaelCitat fra: levi efter Nov 09, 2013, 19:46 What - er du allerede færdig med gulvvarmen Hvad med din VVB - Er du så også færdig med den ??
What - er du allerede færdig med gulvvarmen Hvad med din VVB - Er du så også færdig med den ??