Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 6 Gæster læser dette emne.
Hej i kloge elfolk.Kan man vende køre retning på en veksel strøms gearmotor uden kondensator. Uden at bruge en gearkasse .Jeg tror det ikke selv men er ikke sikker så derfor spørger jeg kloge folk.
Åh ja men det har jeg ikke. Måske skulle jeg have skrevt at det er gearmotoren på en NBE mulvarp . Det var jo smart hvis den kunne kører den ene vej i en kørsel i næste den anden vej så slap man for at ledning og rør blev snoet.
Ok . Er der kondensator på ? .. Men det lyder hodt så burde der vel ikke være problemer med snoning når man sætter et relæ og en timer på til at vende fase/nul .Men det må jeg jo kikke på når nu ham jeg har bestilt ved kan levere :-)
Fedt min ven. Får jeg gider ikke slæbe piller om 2 mdr når jeg skal have hjem igen
Hvis det var det så havde jeg nok ikke købt vacum anlæg :-)
så giv det til de syge :-)...
Citat fra: Lamborg efter Nov 09, 2013, 20:00 Fedt min ven. Får jeg gider ikke slæbe piller om 2 mdr når jeg skal have hjem igenPjat med dig - det er sundt at slæbe
Citat fra: levi efter Nov 09, 2013, 20:02 Citat fra: Lamborg efter Nov 09, 2013, 20:00 Fedt min ven. Får jeg gider ikke slæbe piller om 2 mdr når jeg skal have hjem igenPjat med dig - det er sundt at slæbe Uha... måske endnu en ny regel...