Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Citat fra: Schou1984 efter Nov 08, 2013, 08:07 Nu spørger jeg sku også meget :-) Men inde på selve styringen, der er ikke noget man skal stille der i forhold til semirens vel? Abemorens køre vel bare sin egen cyklus om igen udenom styringen?Er der en print plade inde under fronten, styres semirensen af denne.Er der ingen print, er det nemmeste et tænd og sluk ur, et kvarter hver dag.
Nu spørger jeg sku også meget :-) Men inde på selve styringen, der er ikke noget man skal stille der i forhold til semirens vel? Abemorens køre vel bare sin egen cyklus om igen udenom styringen?
Eller kør den via styringen hvis man har en v7'er eller v10'er (som Schou1984 har )HilsenMichaelCitat fra: michael f efter Nov 08, 2013, 08:13 Citat fra: Schou1984 efter Nov 08, 2013, 08:07 Nu spørger jeg sku også meget :-) Men inde på selve styringen, der er ikke noget man skal stille der i forhold til semirens vel? Abemorens køre vel bare sin egen cyklus om igen udenom styringen?Er der en print plade inde under fronten, styres semirensen af denne.Er der ingen print, er det nemmeste et tænd og sluk ur, et kvarter hver dag.
Citat fra: MHES efter Nov 08, 2013, 08:36 Eller kør den via styringen hvis man har en v7'er eller v10'er (som Schou1984 har )HilsenMichaelCitat fra: michael f efter Nov 08, 2013, 08:13 Citat fra: Schou1984 efter Nov 08, 2013, 08:07 Nu spørger jeg sku også meget :-) Men inde på selve styringen, der er ikke noget man skal stille der i forhold til semirens vel? Abemorens køre vel bare sin egen cyklus om igen udenom styringen?Er der en print plade inde under fronten, styres semirensen af denne.Er der ingen print, er det nemmeste et tænd og sluk ur, et kvarter hver dag.Okay? Hvordan foregår det Michael? Skal forsyningen monteres i styringen?
Super :-) Det skal lige fikses :-) Tror muligvis der skal justeres blæser forfra ;-)
Det kunne være interressant og få belyst hvor stor forskellen er på effektiviteten/virkningsgraden m/u semirens.Abemor - har vi her et helt nyt sjovt slangudtryk for semirensvugge... /Frank
Okay. Og der er ikke noget man kan lave om? Altså de kg, til eks 1 kg for at afprøve