Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.
Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 19:23 Det kommer helt an på hvad der bruges til ekstern kontakt.Hvis det er en termostat med en stor hysterese (forskel mellem tænd og sluk) kan man sagtens bruge 5-10 minutter, men hvis det er en termostat med lille hysterese bør den nærmere være 20-30 minutter.Bruges et kontaktur eller en afbryder kan man sagtens sætte den til 0-1 minut.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 17:57 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 17:32 Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .Er der nogen retningslinie til at stille forsinkelse efter?Det er en nbe trådløs termostat
Det kommer helt an på hvad der bruges til ekstern kontakt.Hvis det er en termostat med en stor hysterese (forskel mellem tænd og sluk) kan man sagtens bruge 5-10 minutter, men hvis det er en termostat med lille hysterese bør den nærmere være 20-30 minutter.Bruges et kontaktur eller en afbryder kan man sagtens sætte den til 0-1 minut.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 17:57 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 17:32 Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .Er der nogen retningslinie til at stille forsinkelse efter?
Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 17:32 Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .Er der nogen retningslinie til at stille forsinkelse efter?
Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .
En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .
Trådløse termostater fra NBE findes desværre mange forskellige udgaver......nogle "hidsige" andre mere træge, så det er ikke nogen rettesnor.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 19:32 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 19:23 Det kommer helt an på hvad der bruges til ekstern kontakt.Hvis det er en termostat med en stor hysterese (forskel mellem tænd og sluk) kan man sagtens bruge 5-10 minutter, men hvis det er en termostat med lille hysterese bør den nærmere være 20-30 minutter.Bruges et kontaktur eller en afbryder kan man sagtens sætte den til 0-1 minut.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 17:57 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 17:32 Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .Er der nogen retningslinie til at stille forsinkelse efter?Det er en nbe trådløs termostat
Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 19:38 Trådløse termostater fra NBE findes desværre mange forskellige udgaver......nogle "hidsige" andre mere træge, så det er ikke nogen rettesnor.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 19:32 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 19:23 Det kommer helt an på hvad der bruges til ekstern kontakt.Hvis det er en termostat med en stor hysterese (forskel mellem tænd og sluk) kan man sagtens bruge 5-10 minutter, men hvis det er en termostat med lille hysterese bør den nærmere være 20-30 minutter.Bruges et kontaktur eller en afbryder kan man sagtens sætte den til 0-1 minut.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 17:57 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 17:32 Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .Er der nogen retningslinie til at stille forsinkelse efter?Det er en nbe trådløs termostatDen herhttp://www.hedestoker.dk/3440_traadloes_rumtermostat.html
Sorry, men det gør mig ikke klogere Jeg ved ikke hvilke termostater der er "hidsige" og hvilke der ikke er ...jeg ved bare at det er forskel på dem.Anyway, du ser let hvis du får mange start/stop, og så er det bare at øge tiden.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 19:46 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 19:38 Trådløse termostater fra NBE findes desværre mange forskellige udgaver......nogle "hidsige" andre mere træge, så det er ikke nogen rettesnor.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 19:32 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 19:23 Det kommer helt an på hvad der bruges til ekstern kontakt.Hvis det er en termostat med en stor hysterese (forskel mellem tænd og sluk) kan man sagtens bruge 5-10 minutter, men hvis det er en termostat med lille hysterese bør den nærmere være 20-30 minutter.Bruges et kontaktur eller en afbryder kan man sagtens sætte den til 0-1 minut.HilsenMichaelCitat fra: Bon Scott efter Sep 03, 2013, 17:57 Citat fra: MHES efter Sep 03, 2013, 17:32 Indrøm det bare......du er bange for at trykke på knapperne med din skadede finger Godt at det virker nu "Ekstern kontakt forsinkelse" er en prell-fælde, sådan at fyret ikke starter og stopper i et væk hvis man har en "hidsig" termostat.HilsenMichselCitat fra: Bjarne Larsen efter Sep 03, 2013, 16:17 En fejl 40 ::)havde ikke set der var mere i kedel menuen , jeg prøver lige og se lidt på det , ind til vidre Tak for det .Er der nogen retningslinie til at stille forsinkelse efter?Det er en nbe trådløs termostatDen herhttp://www.hedestoker.dk/3440_traadloes_rumtermostat.html
Nu er det venstre pegefinger der er brækket og højre jeg bruger når jeg trykker på knapper ,også på en computer jeg bruger nemlig det meget kendte et finger systemet , da jeg ikke havde maskinskrivning i skolen jeg ville hellere have en fri time