Hvis vi lige kigger væk fra skattevæsenet, så er der lidt andet at at tage stilling til.
De fleste i både dette og andre forummer er anonyme, og det ville jo være rart at vide hvor man skal køre hen. "Eksperterne" kan bo ret langt fra dem der lige ønsker hjælp.
Det er ikke gratis at køre rundt, og det kan jo godt tage en time eller to og kigge lidt på fyret.
Så der eftersøges altså personer der har lyst til at bruge tid og penge på at indstille andres pillefyr.
Når jeg tænker på alle de "problemer" som Skatemus har haft og alle de forumfolk der bor i området, så undres man jo over at der ikke er nogen der tager ud og hjælper. Jeg ved godt at MHES har været der, men der er jo åbenlyst behov for mere hjælp.
Med 2x bro og benzin ville det koste mig noget der ligner en palle træpiller at tage over og hjælpe, og her melder jeg altså fra.
Situationen er jo også at folk med problemer kan lære lige så meget ved at tage ud og besøge andre fyrrum, og her er der jo masser der "viser frem" det er bare at vælge.
Faktum er jo at det ikke er svært at komme igang. Det er jo blot at oprette en tråd "jeg kører ud"
og så kunne man måske begrænse det til et postnr. landsdel eller hvad man nu finder rimelig.
Mvh. Kenneth