Gratis har det nok ikke været, men jeg bestemte mig for at maling var yt, så skulle jeg bare male igen på et tidspunkt, og de ny-malede fyrrum jeg har været i begynder hurtigt at falme.
Derfor den drastiske løsning med fliser, men jeg har blot indkøbt når økonomi og tilbud passede sammen
Men gasbeton, beton, fliser, rullelåger, forskalling. spånplader, trolltekt og el-installation vil jeg spå til omkring 30-35k, men alt er lavet selv, selv fliserne har jeg selv fumlet op, med hjælp fra datteren der rakte dem op på stilladset.
Så var vi 5 gutter da gulvet skulle støbes, det tog 3 timer, og så var der Grillede burgere, hotdogs og pilsnere.
Fra ,nu sku det være, tegninger og planer, gik der næsten et år til jeg var færdig, soklerne kom hurtigt på plads, men så var der en pause, indtil de fleste matrealer var på lager, beton og fliseklæb er hentet syd for grænsen.
Fyret flyttede jeg ikke selv, her var smeden forbi, det tog en formiddag og kostede små 5k
Har det så været umagen værd? tja, det er fedt at komme i fyrrummet, men sørgeligt at kigge i pungen
måske man skulle have prioriteret er rejse?
? Nå, man får for jo for sine penge hva' man helst vil ha'
Jeg har ikke styr på hvor mange timer det har taget, men det er ikke så slemt.