Lækkert:-)
Jamen jeg bliver også mere og mere glad for Ubuntu - tror på at det er fremtiden
Jeg har ikke problemer med porten (bruger USB), men har du så heller ikke en genvej til stokerkontrol? og skal terminal vinduet køre samtidig?
Ja jeg er helt ny indenfor linux, men det virker ret intuitivt... Jeg bruger Wubi, så windows stadig er installeret og man vælger under opstart om det er Ubuntu eller Windows der skal startes - kan man ændre rækkefølgen så Ubuntu er øverst i den rækkefølge? Altså så pc automatisk starter i Ubuntu hvis man ikke foretager sig noget?
Jeg kunne godt tænke mig at det kan laves sådan at pc starter i Ubuntu, og at Stokerkontrol så automatisk starter når Ubuntu startes
Mvh Steffen
Hej Steffen
Jeg kører StokerKontrol 3.12 på Ubuntu, det kører klippestabilt. Jeg venter også spændt på en opdatering til 3.20 - så det må jeg hellere snart få lavet :-) Der går ikke mange dage før den er klar.
Vedr. genvej på skrivebordet, så højreklikker du bare og vælger "tilføj genvej" her vælger du så filen "run" fra StokerKontrol mappen, så kan du starte fra en genvej, og undgår det sorte vindue.
Du kan få den til at starte automatisk automatisk når du starter op, tilføj den ("run" i StokerKontrol mappen) til denne sti "system > preferences > sessions > startup programs" på en dansk udgave skal du lige oversætte.
Det du oplever, er det når du starter programmet, at den nogle gange er minimeret?
Mvh. Jens