Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Hej Allan.Har du prøvet fjerne strømmen til styringen og så genstarte computeren som kører stokerkontrol?Jeg havde et lignende problem med den eksterne snegl, og intet hjalp før jeg forsøgte ovenstående...Kan styring eller stokerkontrol ikke tænkes fejlagtigt at "holde udgangen åben"? Altså uden det er en defekt udgang...?Mvh Steffen
Citat fra: SKM efter Apr 05, 2011, 23:12 Hej Allan.Har du prøvet fjerne strømmen til styringen og så genstarte computeren som kører stokerkontrol?Jeg havde et lignende problem med den eksterne snegl, og intet hjalp før jeg forsøgte ovenstående...Kan styring eller stokerkontrol ikke tænkes fejlagtigt at "holde udgangen åben"? Altså uden det er en defekt udgang...?Mvh SteffenHej SteffenNej det er ikke det, stokerkontrol har slet ikke været startet op. så det må være noget andet.I morgen får den en ny styring på så hjælper det vel, den gamle styring var nu heller ikke helt god da det var en af de første print der blev lavet til version 6 og med en for lille strømforsyning, så når den trækker fuld skrue tilter den med ilt og temperaturføleren, så det kræver sin mand at få den justeret langsomt nok op i drift, så temperaturføleren og ilten kan følge med på samme tid.Men tak for tippet, det kan være der er andre der kan bruge det.Mvh AllanHedestoker.dk