Jeg slukkede den bare selv. Jeg ville gerne lige have min hærd tømt, plus jeg har været ved at støvsuge hele hytten, og har luftet en del ud, så tænkte ikke der var nogen grund til at have varme på... plus solen skinnede helt vildt ind i stuen, så det har faktisk været varmt nok. Jeg har i perioder kørt med varmen slukket fra 01 til 05, og en slukket periode omkring middag. Det har faktisk sparet en del. Grunden til at jeg ikke gør det mere, er fordi jeg har haft problemer med at den ikke kunne køre ved lav ydelse nok, og så ville jeg se om den kunne køre døgnet rundt nu.. hvor det er blevet lidt køligere. Jeg kan prøve at slå det til igen, se om det gir nok. Det er bare svært at sammenligne. Rent komfort mæssigt synes jeg ikke at kunne mærke den store forskel. Det skal dog siges at sådan et pillefyr kører mere effektivt ved høj ydelse end ved lav ydelse. Det vigtigste er bare at du husker at have pumpen koblet på styringen så den kan slukke den når fyret ikke er i drift. Min slukker når den er under 50 grader, ellers pumper den bare varmen ud af huset igen, det er jo ikke meningen. Anywho, så i teorien burde der altså være en betydelig besparelse.