Hej,
Men omvendt har de jo heller ikke ændret på selve brænderen siden min svigerfar købte sin...
også trænger spørgsmålet sig igen på med om der er en god grund til dette???
Tja, NBE kender jo rimeligvis forholdet imellem antal solgte brændere og antal skader der skyldes problemer med fremmedlegemer i den interne snegl.
Jeg kunne godt have dem "mistænkt" for at have gjort noget ved "problemet" hvis det havde nogen praktisk betydning.
For os kan en lille ændring se ganske simpel ud, men har man konstrueret og produceret produktet i mange år, har man trods alt en hel del erfaring, som måske er medvirkende årsag til at "den simple ændring" ikke er så simpel endda.
Min egen brænder har kørt i mere end 6 år, med alskens slags piller, indimellem med sten, skruer, beton stykker osv. i, og den har ufortrødent knækket og spist det den har fået serveret og der er ikke foretaget "konstruktive ændringer" på den interne snegl.
Sådan tror jeg at det forholder sig med langt størstedelen af de NBE-brændere der findes på markedet, og antallet af indlæg i dette og andra fora, med knækkede eller beskadigede interne snegle, understøtter denne tro.
Der er mange der har hørt om en der har haft problemer, men reelt er der ikke så mange der har oplevet det.
De der selv laver en plade under sneglen gør det i den bedste mening, og det er helt OK (vi har vel alle vores egen mening), men derfra og til at "kræve" at producenten også gør det, der er altså langt
Det betyder ikke at vi ikke skal diskutere sådanne tiltag her i forum, absolut ikke, for det er netop en af de "fede ting" ved dette forum, vi skal blot huske at det er et brugerforum og ikke en udviklingsafdeling.
Hilsen
Michael