hej kenneth
jeg har nu været ok tilfreds med v13 i al den tid vi har haft.
hvis jeg husker ret, var den bøvlet i starten med at tilslutte, men siden spiller fint og skulle blot skifte el-tændere eller fotosensor.
og for første gang nogensinde en snegl kondensator.
det er mere appen jeg synes er noget outdated efterhånden.
Intet er vigtigere end at du er tilfreds, det er jo hvad det drejer sig om, så pyt med hvad jeg syntes om systemet, men min holdning ændrer sig nu ikke, for mit er og bliver det et varmesystem og jeg prioriterer enkelhed, hvis mig mor på 80 kan finde ud af systemet uden hjælpevideoer på youtube, så er vi der
Men vi skal holde styr på rodet, for der har været flere app's gennem tiden, flere uden susses og som ikke holdes opdateret i en grad der tilfredsstiller mig.
Derfor bruger jeg WEB og sammen med V7 kan det fint dække mit behov.
Så hvorom alt er, så er det vigtige for V13 at man har en "original" tablet, og kan hente den app der hører til, den bør måske ligge i Play butikken, men ellers ved jeg at den ligge inde på NBE's egen hjemmeside.
Som jeg forstår det kræves en ældre version tablet (android) for at det virker, det er i min optik også noget skrammel når man kigger ind i fremtiden, for man kunne godt forestille sig at producenter af tablets kigger frem og har de nyeste systemer, kunde grundlaget for uddateret grej er næppe ret stort.
Der er flere Facebook grupper, og flere tråde over tablet problemerne, men jeg syntes løsningen ser ud til at være at man sletter appen, og installerer den igen, hvert fald den på tabletten.
Men nu er det så telefonen du døjer med, og jeg fornemmet også på FB grupperne at folk snakker forbi hinanden og måske ikke er helt klar over hvilke grej det er man egentlig har, det er så sandelig også forvirrende.
lykkedes det ikke at få det til at virke må du ty til tabletten.
Jeg har selv en moderne tablet, og en årgang var der også en APP til den, men jeg syntes den var livsfarlig, man kunne resætte alarmer som i min optik kun måtte ske efter fysisk tilsyn ved fyret.