Forfatter Emne: Jag har investerat en del pengar i annonsering  (Læst 56 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline bigbill

• Øvet
  • **
  • Respekt optjent: +0/-0
Jag har investerat en del pengar i annonsering
« Dato: Dec 24, 2024, 20:07 »
Jag driver en liten webbutik och har verkligen haft svårt att få den att synas online. Jag har investerat en del pengar i annonsering, men känner att det inte riktigt ger den effekt jag hoppades på. Jag vet att SEO är viktigt, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Ska jag förbättra själva sajten först eller fokusera på att skapa mer relevant innehåll? Jag skulle verkligen behöva några konkreta tips på vad som funkar bäst för att få mer trafik.

Offline siaenko

• Øvet
  • **
Sv: Jag har investerat en del pengar i annonsering
« Svar #1 Dato: Dec 26, 2024, 16:53 »
Jag förstår exakt hur du känner. Jag var också frustrerad när jag försökte få min butik att synas. Det bästa jag gjorde var att börja med att optimera min webbplats tekniskt. Jag såg till att den var mobilvänlig, snabb och lätt att navigera. När det var klart började jag skapa innehåll som var relevant för min målgrupp och som verkligen adresserade deras behov. Du kan läsa mer om detta och få hjälp på Content SEO för att komma igång med din egen SEO-strategi.

Offline madinatarin21

• Øvet
  • **
Sv: Jag har investerat en del pengar i annonsering
« Svar #2 Dato: Dec 26, 2024, 17:18 »
I min erfarenhet är SEO något som tar tid att bygga upp, men när det väl börjar ge resultat, så kan det verkligen förändra mycket. Jag tycker att man inte ska underskatta vikten av att ha en bra teknisk grund på sin sida, men det är också superviktigt att skapa innehåll som folk verkligen hittar värde i. För mig har det alltid handlat om att skapa något genuint och användbart, inte bara för att ranka högt utan för att ge mervärde till besökarna.