Forfatter Emne: Jag har verkligen kommit till en punkt där jag känner att jag behöver göra något  (Læst 60 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline bigbill

• Øvet
  • **
  • Respekt optjent: +0/-0
Jag har verkligen kommit till en punkt där jag känner att jag behöver göra något, men jag har ingen aning om hur. Jag har funderat på att starta eget länge, men varje gång jag försöker googla på tips, känns det som om jag bara hamnar i en labyrint av information som inte leder mig någonstans. Det känns som att alla pratar om att vara passionerad och ha en unik idé, men vad om jag bara vill komma igång och inte har en perfekt lösning än?

Offline madinatarin21

• Øvet
  • **
Det var precis så jag också kände när jag började. Det är lätt att känna sig överväldigad av all information, men det viktigaste är att inte vänta på att allt ska vara perfekt. När jag startade, började jag med små steg och fokuserade på att lära mig mer om marknaden och vad folk faktiskt ville ha. En bra källa för att hitta konkreta guider och artiklar om att komma igång är denna sida om samhälle och entreprenörskap. Den hjälper dig att få en bra överblick: samhälle och entreprenörskap.

Offline siaenko

• Øvet
  • **
Mitt tips är att inte fastna i tanken om att allt måste vara klart och perfekt innan du gör något. När jag började, hade jag ingen klar idé om exakt vad jag ville, men jag lärde mig genom att testa och justera på vägen. En stor del handlar om att förstå att processen tar tid och att man inte måste ha alla svar direkt. Gör ett litet steg varje dag, och det kommer att bli mycket tydligare var du vill gå.