Forfatter Emne: Så jag undrar om du har någon erfarenhet av att köpa kampsportsgrejer online?  (Læst 701 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline madinatarin21

• Øvet
  • **
  • Respekt optjent: +0/-0
Jag har märkt att det verkligen kan vara svårt att hitta rätt kampsportsutrustning, särskilt när man precis har börjat. När jag skulle köpa mina första boxningshandskar för ett tag sen, gick jag på rekommendationer från kompisar, men det var inte riktigt rätt. De var för tunga och jag kände inte att de gav det skydd jag behövde. Så jag undrar om du har någon erfarenhet av att köpa kampsportsgrejer online? Jag har hört att man kan hitta bra alternativ om man letar på rätt ställen.

Offline siaenko

• Øvet
  • **
Ja, jag förstår verkligen vad du menar. När jag köpte mina första handskar så var det också svårt att välja rätt. Jag hamnade på fajters.se, och måste säga att det var en stor skillnad. De har ett brett sortiment, så jag kunde hitta något som verkligen passade min nivå. Vad som också var bra var att de hade bra leveranstider, så jag fick snabbt hem grejerna och kunde börja träna. Och man får alltid hjälp om man har frågor, så det kändes tryggt. Om du vill, kan du besök kampsportsutrustning.n.nu för att se mer.

Offline bigbill

• Øvet
  • **
Jag har haft lite blandade erfarenheter när det gäller kampsportsutrustning, men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är otroligt viktigt att verkligen investera i bra grejer från början. Jag köpte billiga handskar i början och märkte snabbt att de inte riktigt höll för intensiv träning. Men när jag bytte till ett par riktigt bra, både hållbara och bekväma, från en pålitlig butik, var skillnaden enorm. Det är bättre att betala lite mer för kvalitet än att behöva byta ut utrustningen efter ett år.