Du skal prøve dig frem, som du har fundet ud af passer det du har fået af vide ikke, men det kan godt passe for den der har fortalt dig det, NBE har det nemlig med at ændre tingene.
Så det jeg siger til folk "find selv ud af det"
Det er ikke noget man sådan går og ændrer på, som tidligere skrevet er blæseren den mest stabile ting i ligningen, og det er et skråplan at gå og ændre blæser, hvis det er iltstyring eller pille docering der laver ballade.
At man har ændret til tæt på 100% er det mest geniale man kan gøre, det er den nemmeste måde at holde øje med om anlægget kører perfekt.
Det er mange år siden jeg rettede til 100% og jeg har ikke rørt det siden, jeg afvejer heller ikke piller, svinger vi væk og jeg kan se at lambda ligger stabilt, så ændrer jeg pillemængden til der igen står 100%, bare et gæt, gider ikke afveje, men det virker genialt, det fyret siger vi bruger og det vi bruger i virkeligheden ligger meget meget tæt, måske +- 50kg om året, men det kan godt være -20-30 på nogle tanke, mens +20-30kg på andre, sådan er det når man sjusser sig frem, men måneds og årsgraferne er meget tæt på det vi har brugt.