Forfatter Emne: På jagt efter en pålidelig backup  (Læst 1729 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline SamTrez

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
På jagt efter en pålidelig backup
« Dato: Jul 24, 2024, 12:31 »
Jeg har en enorm mængde filer, som jeg arbejder med hver dag. Fotos, videoer, arbejdsprojekter - de kræver alle sammen pålidelig opbevaring. Så jeg tænker på backup. Jeg har brug for noget enkelt og intuitivt. Tjenesten skal helst være i stand til automatisk at sikkerhedskopiere alt, hvad jeg har brug for, og ikke kræve nogen unødvendige handlinger fra mig. Er der nogen, der kan anbefale noget i den stil? Det vigtigste er, at det er pålideligt, og at jeg ikke behøver at bekymre mig om datasikkerhed.

Offline RiziLemon

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: På jagt efter en pålidelig backup
« Svar #1 Dato: Jul 26, 2024, 08:40 »
Jeg har forsøgt at gemme mine oplysninger på flere computere, men det er nytteløst. Det er spild af tid. Jeg råder dig til at bruge den tidstestede onedrive cloud backup, fordi det vil spare dig tid og kræfter. Det faktum, at denne tjeneste har en AI-funktion, gør det meget nemt. Det er virkelig praktisk, især når man arbejder med store mængder data. Man har altid adgang til sine filer, uanset hvor man befinder sig, hvilket også er et stort plus. Hvis du har mange oplysninger, der skal gemmes, kan jeg varmt anbefale dig at prøve denne tjeneste.

Offline CircleUse

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: På jagt efter en pålidelig backup
« Svar #2 Dato: Jul 26, 2024, 09:19 »
Det har været en god oplevelse for mig at bruge denne tjeneste til sikkerhedskopiering. I modsætning til andre tjenester, jeg har prøvet, er alle processer her hurtige og ubesværede. Jeg er tilfreds med sikkerheden af mine data.